Νέο αίτημα εξυπηρέτησης

Για να σας βοηθήσουμε με το ζήτημα που αντιμετωπίζετε, υποβάλετε το αίτημά σας εύκολα και γρήγορα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής μας. Μπορείτε να υποβάλετε αιτήματα που αφορούν:

Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική).

Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ.

Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο).

Έλεγχος συμβατότητας & επανατοποθέτηση μετρητή, καταχώριση ενδείξεων μετρητή.

Ηλεκτροκίνηση - Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή.

Διζωνικό σύστημα μειωμένης τιμολόγησης (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση).

Για αιτήματα που αφορούν διακοπές ρεύματος ή βλάβες, επισκεφθείτε τη σελίδα Βλάβες & Διακοπές Λειτουργίας για να δηλώσετε και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή τους.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, καλώντας δωρεάν στο 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο.