Έργα Μετασχηματισμού και Ψηφιοποίησης

Εγκατάσταση Συστημάτων Τηλε-εξυπηρέτησης Πελατών

Αναπτύσσουμε νέα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες μας, με στόχο την ευκολότερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.

1% ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ
ΕΝΑΡΞΗ • 2024

Νέα συστήματα και υπηρεσίες

Mobile App
Chatbot
Νέα Κανάλια Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης

Στρατηγικός πυλώνας μετασχηματισμού

Βέλτιστη λειτουργία και Απόδοση
Εξυπηρέτηση Πελατών και Υποστήριξη Λειτουργίας Αγοράς

Οφέλη του έργου

Τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου περιλαμβάνουν:

Ποιοτικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα αιτήματά τους, με ελάχιστη δυνατή ενασχόληση από μέρους τους και χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας στα σημεία εξυπηρέτησης.

Παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών και καναλιών επικοινωνίας.

Μείωση του λειτουργικού κόστους εξυπηρέτησης.

Προετοιμασία κεντρικής υποδοχής των αναγγελιών διακοπών ρεύματος, σε συνδυασμό με άλλα συστήματα διαχείρισης βλαβών.

Καλύτερη και ταχύτερη ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις διακοπές ηλεκτροδότησης και τη διάρκεια αποκατάστασής τους.