Καλέστε μας δωρεάν στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης 800 400 4000.
Καταμέτρηση
Γνωρίζετε πως μπορείτε να ελέγχετε την κατανάλωση σας μέσω της Υπηρεσίας Καταμέτρησης;
Συγκεντρώσαμε για εσάς όλη την πληροφορία που θα χρειαστείτε, ώστε να ελέγχετε την κατανάλωσή σας και να δώσετε οι ίδιοι την ένδειξη του μετρητή σας.
Κάθε μήνα, μπορείτε μόνοι σας, εύκολα και γρήγορα, να δίνετε την ένδειξη του μετρητή σας.
Πώς λειτουργεί η διαδικασία καταμέτρησης
- Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, έχουμε ξεκινήσει το θεσμό της μηνιαίας καταμέτρησης
- Οι «έναντι» καταναλώσεις (κατ’ εκτίμηση) που λαμβάνετε υπολογίζονται αυτόματα από το μηχανογραφικό μας σύστημα.
- Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων, τότε εμείς θα ακυρώσουμε αυτόματα την προγραμματισμένη εκτίμηση των καταναλώσεών σας και αντί αυτής θα υπολογίσουμε τη συνολική σας κατανάλωση, η οποία προκύπτει ως διαφορά της ένδειξης που καταχωρήσατε από την προηγούμενη σας ένδειξη.
Μπορείτε να δώσετε την ένδειξη οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμείτε και αυτή θα αποθηκεύεται, μέχρι να ανοίξει το αμέσως επόμενο παράθυρο καταμέτρησης και θα χρησιμοποιείται για έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού, εφόσον δεν πραγματοποιηθεί κανονική καταμέτρηση από καταμετρητή, πληκτρολογώντας τον 11ψήφιο αριθμό παροχής σας.
Τηλέφωνα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΔΔΗΕ
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία για την ένδειξη του μετρητή σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στον αριθμό 2111900500 (με αστική χρέωση).
Μπορείτε επίσης να καλέσετε και στο 11500, (η κλήση στον οποίο υπόκειται σε χρέωση με βάση τον τηλεπικοινωνιακό σας πάροχο κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας).
Επιβεβαιώστε ότι ο Αριθμός Παροχής που αναγράφεται στο λογαριασμό σας, είναι ο ίδιος με αυτόν που εμφανίζεται στο μεταλλικό ταμπελάκι πάνω στο μετρητή σας (κυκλωμένο στη διπλανή εικόνα).
Σημειώστε την ένδειξη, παραλείποντας τα δεκαδικά ψηφία που εμφανίζονται με διαφορετικό χρώμα (χωρίς το κυκλωμένο δεκαδικό της εικόνας).
Εάν έχετε μετρητή διπλής εγγραφής, τότε θα πρέπει να σημειώσετε δυο ενδείξεις, την ένδειξη Κ (για τον υπολογισμό των ημερήσιων καταναλώσεών σας) και την ένδειξη Μ (για τον υπολογισμό των νυχτερινών καταναλώσεών σας). (Δείτε τα κυκλωμένα στη διπλανή εικόνα)
Είστε έτοιμοι να καταχωρίσετε την ένδειξή σας;
Μπορείτε να το κάνετε εύκολα, με δύο τρόπους:
- Τηλεφωνικά, καλώντας στο δωρεάν τηλέφωνο 8004004000 από σταθερό τηλέφωνο ή από κινητό τηλέφωνο. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στο 11500 με χρέωση βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου.Στη συνέχεια, θα σας καθοδηγήσουμε στο μενού υπηρεσιών. Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε, είτε από το σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών – πληκτρολόγησης, είτε από κάποιον εκπρόσωπό μας λέγοντας τη λέξη «εκπρόσωπος».
- Online, μέσα από την εφαρμογή μας, επιλέγοντας το αντίστοιχο αίτημα από τη λίστα.
Χρήσιμα Έγγραφα
Έξυπνοι Μετρητές
Έχετε απορίες; Βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε!
Στην ενότητα των Συχνών Ερωτήσεων θα βρείτε απαντήσεις και πληροφορίες για τα περισσότερα θέματα που μπορεί να σας απασχολούν. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 800 400 4000 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-18:00) ή μέσω email market.operations.support@deddie.gr