Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας Taxisnet για να αποκτήσετε πρόσβαση στην κατάσταση των αιτημάτων σας ως πιστοποιημένος χρήστης μέσω ΓΓΠΣ. Εναλλακτικά, συνεχίστε ως επισκέπτης.
Νέο αίτημα εξυπηρέτησης
Για να σας βοηθήσουμε με το ζήτημα που αντιμετωπίζετε, υποβάλετε το αίτημά σας εύκολα και γρήγορα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής μας. Μπορείτε να υποβάλετε αιτήματα που αφορούν:
Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική).
Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ.
Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο).
Έλεγχος συμβατότητας & επανατοποθέτηση μετρητή, καταχώριση ενδείξεων μετρητή.
Ηλεκτροκίνηση - Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή.
Διζωνικό σύστημα μειωμένης τιμολόγησης (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση).
Για αιτήματα που αφορούν διακοπές ρεύματος ή βλάβες, επισκεφθείτε τη σελίδα Βλάβες & Διακοπές Λειτουργίας για να δηλώσετε και να παρακολουθήσετε την εξέλιξή τους.
Για να υποβάλετε το αίτημά σας μέσω της εφαρμογής μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συμπληρώστε τον Αριθμό Παροχής που σχετίζεται με το αίτημά σας (αναγράφεται στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος), το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό κινητού σας και το email σας (προαιρετικά). Αν το αίτημα αφορά νέα σύνδεση, εισάγετε τον Ταχυδρομικό Κώδικα του ακινήτου.
Επισυνάψτε τα απαραίτητα έγγραφα με τα προσωπικά σας δεδομένα.
Θα λάβετε έναν κωδικό PIN στο κινητό σας, τον οποίο θα εισάγετε για να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, καλώντας δωρεάν στο 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο.