Ο Αριθμός Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των προμηθευτών)
Δήλωση βλάβης
Online δήλωση βλάβης
Δηλώστε εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε, από τον υπολογιστή σας, το tablet ή το smartphone σας, περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή σας (διακοπή ηλεκτροδότησης).
Για την online δήλωση βλάβης θα σας ζητηθούν:
Τα προσωπικά σας στοιχεία για τη ταυτοποίηση* (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού, κατά πόσο είστε συμβεβλημένος χρήστης της παροχής κλπ.)
*Διαχειριζόμαστε τα δεδομένα σας με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωσή σας προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία μας για περαιτέρω ενέργειες.
Δήλωση βλάβης τηλεφωνικά
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεσή σας με τους εξής τρόπους:
Δωρεάν κλήση στον αριθμό 800 400 4000 (διαθέσιμο όλο το εικοσιτετράωρο για αναγγελία βλαβών).
Κλήση στον αριθμό 211 190 0500 (με αστική χρέωση).
Κλήση στον αριθμό 11500 (η χρέωση εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας σας).
Κλήση από το εξωτερικό στον αριθμό +30 211 190 0500.