Our News

Our last news

30.10.24
  • News

Από τις 04/11/2024 η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών και αντίστοιχα η υποδοχή τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα γίνεται μόνο ψηφιακά! Πλέον οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ μέσω του deddie.gr ή μέσω του my deddie app (android & IOS) μπορούν να προχωρούν στην καταχώρηση ενός αιτήματος, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία και η προσκόμιση χειρόγραφων έγγραφων από οπουδήποτε και αν βρίσκονται! Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως: • Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική) • Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ • Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο) • Έλεγχος & Επανατοποθέτηση μετρητή • Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή • Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση) Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης ενισχύεται η εμπειρία των πελατών, μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος και παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται! Συνημμένα θα βρείτε το σχετικό δελτίο τύπου