Από τις 04/11/2024 η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών και αντίστοιχα η υποδοχή τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα γίνεται μόνο ψηφιακά! Πλέον οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ μέσω του deddie.gr ή μέσω του my deddie app (android & IOS) μπορούν να προχωρούν στην καταχώρηση ενός αιτήματος, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία και η προσκόμιση χειρόγραφων έγγραφων από οπουδήποτε και αν βρίσκονται! Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως: • Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική) • Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ • Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο) • Έλεγχος & Επανατοποθέτηση μετρητή • Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή • Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση) Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης ενισχύεται η εμπειρία των πελατών, μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος και παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται! Συνημμένα θα βρείτε το σχετικό δελτίο τύπου

From 04/11/2024 all customer requests are submitted and processed by HEDNO online only!

HEDNO customers will now be able to submit their requests via deddie.gr or the my deddie app (android & IOS) without a requirement for physical presence and the submission of physical documents!

This covers all requests, including the following categories:

  • New connections (initial connections/construction sites/home/business)
  • Modification of existing connections (augmentation/decrease/unification/separation)
  • Submission of Installer Solemn Declarations (initial reviews, regular reviews, special reviews)
  • Metering device checks & reinstallations
  • Electromobility – Connections to charger in existing or new supplies
  • Nights rates (granting, change, deactivation)

Our new support offers an improved experience and facilitates the processing of requests by enabling customers to submit their requests remotely from their computer, smartphone or tablet  from any location!

Please find attached the relevant press release