Στρατηγικός σχεδιασμός

Three wind turbines at sunrise

Η στρατηγική μας είναι να γίνουμε ένας καινοτόμος, εμπνευσμένος, κοινωνικά υπεύθυνος και άριστος επιχειρησιακός ΔΣΔ και ενεργοποιητής της ενεργειακής μετάβασης.

Η στρατηγική οδηγείται από 4 πυλώνες με 4 θεμελιώδη στοιχεία

  • Διαχείριση κινδύνου
    Ανάπτυξη δικτύου, ανθεκτικότητα και βελτίωση εργατικού δυναμικού
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός
    Αυτοματοποίηση και ευφυΐα δικτύου
  • Επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο
    Άριστη εμπειρία πελάτη
  • Προσαρμοστικότητα
    Διευκόλυνση της αγοράς & νέες υπηρεσίες
Smiling girl with arms outstretched below a windmill

O ΔΕΔΔΗΕ καλείται να επιτελέσει το ρόλο και την αποστολή, που του έχει ανατεθεί από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, για την άσκηση της ρυθμιζόμενης δραστηριότητας της Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας σε ένα σύγχρονο πολυσύνθετο, διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Το περιβάλλον αυτό απαρτίζεται από ένα σημαντικό αριθμό συμμετεχόντων στην αλυσίδα αξίας και την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας όπου δραστηριοποιούνται, παραδοσιακά, οι χρήστες του δικτύου, οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, οι διαχειριστές δικτύων, ο λειτουργός της αγοράς κ.ά., αλλά αναδύονται και νέες οντότητες μέσα από την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων και προτύπων. Υπό το πρίσμα των μεταβολών αυτών καλούμαστε να διασφαλίσουμε με σύγχρονους όρους τη διαφανή και αμερόληπτη πρόσβαση των χρηστών στο δίκτυο, στοχεύοντας στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Κύριες επιδιώξεις του επιχειρησιακού μας σχεδιασμού

Για την επίτευξη των παρακάτω επιδιώξεων έχουν προβλεφθεί, στον επιχειρησιακό σχεδιασμό για την επόμενη πενταετία, σημαντικές επενδύσεις για την υλοποίηση καίριων έργων εκσυγχρονισμού, τεχνολογικής αναβάθμισης και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Τα έργα αυτά εκτιμάται ότι θα βελτιώσουν κατακόρυφα το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, θα αναβαθμίσουν τη λειτουργία και το ρόλο της εταιρείας στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, ενισχύοντας το ρόλο και αναδεικνύοντας τα οφέλη όλων των χρηστών του Δικτύου και της κοινωνίας.

Βελτίωση της ποιότητας ενέργειας.

Αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης, μέσω εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης, περιορίζοντας την ανάγκη μετάβασης και φυσικής παρουσίας στα σημεία εξυπηρέτησης πελατών.                   

Βελτίωση και επέκταση προγράμματος «Εγγυημένων Υπηρεσιών» που αποτελεί τη δέσμευσή μας για τη διεκπεραίωση βασικών υπηρεσιών μας εντός συγκεκριμένων χρονικών ορίων.

Έμφαση στην ποιότητα και την απόδοση της εταιρικής λειτουργίας.

Συνεχής προσαρμογή μας στις ανάγκες των πελατών και όλων των ενδιαφερομένων μέσα από συστηματικές έρευνες.

Προστασία του περιβάλλοντος, με ελαχιστοποίηση των όποιων επιβαρύνσεων μπορεί να προκαλούν τα δίκτυα.

Περαιτέρω βελτίωση των κύριων οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, αν και η εταιρεία μας είναι από τις οικονομικότερες στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ανάπτυξη της ικανότητας των δικτύων, βελτιστοποίηση της εκμετάλλευσης των υποδομών, της αξιοπιστίας τους και βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Συμμόρφωση στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ενεργός συμβολή στην αποτελεσματική λειτουργία της Αγοράς ηλεκτρικής Ενέργειας.

Έμφαση στην ανάπτυξη της καινοτομίας και των έξυπνων δικτύων.

Στρατηγικά Έργα

Δημιουργήσαμε ένα χαρτοφυλάκιο ειδικών έργων, τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα σημαντικών δραστηριοτήτων εκσυγχρονισμού όπως τα έξυπνα δίκτυα, η τηλεμέτρηση καταναλώσεων, η τηλε-εξυπηρέτηση χρηστών και ο αυτοματισμός σε πολλές εσωτερικές λειτουργίες, έχοντας πάντα το βλέμμα στραμμένο σε όλες τις νέες τάσεις στο χώρο του ηλεκτρισμού.

Τα στρατηγικά έργα αποτελούν βασικό πυλώνα του επιχειρησιακού σχεδίου του ΔΕΔΔΗΕ.

Για να πετύχουμε τα επιδιωκόμενα οφέλη για τους Πελάτες και για όλη την Αγορά Ηλεκτρισμού, θα βασιστούμε κυρίως στον κατάλληλο και στοχευμένο εκσυγχρονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

Τηλεδιαχείριση των κύριων δικτύων ηλεκτρισμού της Χώρας και αποφασιστική προώθηση των έξυπνων δικτύων.

Τηλε-εποπτεία της παραγωγής των μη διασυνδεδεμένων νησιών (όπου έχουμε την ευθύνη διαχείρισης της Αγοράς).

Αποφασιστική προώθηση της τηλεμέτρησης των καταναλώσεων ηλεκτρικής ενέργειας.

Γεωγραφική αποτύπωση των δικτύων, που θα αποτελεί τη ψηφιακή βάση για τις εργασίες δικτύου & εξυπηρέτησης.

Δημιουργία σύγχρονων καναλιών τηλε-εξυπηρέτησης (μέσω τηλεφώνου & διαδικτύου) και κέντρων διαχείρισής τους.

Εγκατάσταση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων και περαιτέρω αξιοποίηση του νέου ERP της Εταιρείας.